721 / 875 550 721 / 875 550 | PO - PÁ 9:00 - 16:00
Facebook Twitter Youtube Instagram
Levné spreje - internetový obchod
0
Košík
Košík
0 Kč

Menu

Pojištění zásilek - podmínky

Pojištění zásilek - Podmínky služby

Společnost Lacnepostreky s.r.o. nabízí kupujícím jistotu, že v případě poškození zboží zakoupeného kupujícím u společnosti Lacnepostreky s.r.o. během přepravy, nabízí společnost Lacnepostreky s.r.o. službu "Pojištění zásilky", lacnepostreky s.r.o. vyřídí reklamaci v co nejkratší době v souladu s těmito obchodními podmínkami.

I. Definice služby

  • Společnost Lacnepostreky s.r.o. se zavazuje po zakoupení služby přednostně vyřizovat reklamace zboží poškozeného při přepravě.
  • To platí pro všechny druhy dopravy nabízené na stránkách Lacnepostreky.sk.
  • Kupující má na využití služby 14 dní od doručení zboží.
  • Službu lze zakoupit pouze jednou na jednu objednávku. Služba se vztahuje na všechny produkty v objednávce.
  • Služba není pojištěním ani jinou službou poskytovanou v rámci pojišťovací činnosti.

II. nákup služby společně se zbožím

  • Každý kupující má možnost zakoupit službu s každou objednávkou zboží, ke které je služba nabízena.
  • Kupující uhradí cenu služby současně se zbožím, s nímž je služba zakoupena.
  • Služba je výslovně uvedena na nákupním dokladu
  • Cena za službu činí 0,5 EUR včetně DPH (0,42 EUR bez DPH).

III. Odkup služby

  • Odkoupení této služby není možné.

IV. Způsob použití služby

  • Pro zpětný odkup služby musí kupující výslovně informovat prodávajícího, že službu odkupuje.
  • Uplatnění služby je možné výhradně jedním z následujících způsobů
    • osobně na pobočce Lacnepostreky;
    • na dálku prostřednictvím e-mailu nebo zákaznické linky, v tomto případě je vyžadována fotodokumentace poškozené zásilky; následně Lacnepostreky s.r.o.dohodne s kupujícím způsob dopravy poškozeného zboží zpět do skladu (buď předáním na pobočce, svozem zajištěným společností Lacnepostreky, nebo zasláním zboží na adresu:



Lacnepostreky Brnianska 2343 911 05 Trenčín

  • Při zasílání zboží kupujícím musí být zboží vhodně zabaleno pro přepravu tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození.
  • V případě poškození zásilky je kupující povinen
    • Doručí do Lacnepostreky veškeré informace potřebné k využití služby, tj. zejména identifikaci zboží zakoupeného v Lacnepostreky; pokud službu nevyužije na pobočce, také fotografie poškozeného zboží a
    • předat zboží včetně veškerého příslušenství společnosti Lacnepostreky nebo je doručit způsobem dohodnutým při oznámení. servisu (pokud se kupující a Lacnepostreky nedohodnou, že žádná ze stran netrvá na vrácení zboží prodávajícímu)..

Teprve po splnění výše uvedených podmínek začne běžet lhůta pro vyřízení reklamace poškozené zásilky.

V. Vyřízení reklamace přepravy po uplatnění služby

  • Pokud je služba reklamována do 3 dnů od doručení zboží: kupující je neprodleně informován pobočkou Lacnepostreky o tom, zda byla jeho reklamace uznána, pokud se nejedná o složitější případ vyžadující posouzení technikem nebo dopravcem. V takovém případě zákazníka informujeme do 24 hodin od uplatnění reklamace (platí pouze v pracovní dny). Pokud bude reklamace vyhodnocena jako oprávněná, Lacnepostreky nabídnou kupujícímu konzultaci o možných způsobech řešení reklamace (např. výměna zboží, vrácení peněz apod.).
  • Pokud je služba reklamována do 4 až 14 dnů od doručení zboží některým z výše uvedených způsobů, Lacnepostreky budou kupujícího informovatdo 24 hodin od uplatnění reklamace služby, jaký bude další postup s ohledem na zákazníkem uplatněnou reklamaci dopravy (platí pouze v pracovní dny).

VI. Službu nelze reklamovat:

  • Opakovaně na stejný kus výrobku.
  • Na zboží s porušenými ochrannými plombami, informačními nálepkami, sériovými čísly nebo zboží vykazující známky opotřebení v důsledku používání apod.
  • Na poškození zboží jiné než při přepravě, tj. např. na poškození způsobené
    • mechanickým poškozením zboží,
    • elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo desky plošných spojů),
    • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají teplotě, prašnosti, vlhkosti, chemickým a mechanickým vlivům prostředí přímo určeného prodávajícím nebo výrobcem,
    • nesprávná instalace, manipulace, provoz nebo zanedbání péče o zboží,
    • pokud bylo zboží nebo jeho část poškozeno počítačovým virem,
    • pokud se vada projeví pouze v softwaru, u kterého kupující není schopen prokázat legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného softwaru a spotřebního materiálu,
    • zboží bylo poškozeno nadměrným zatížením nebo používáním v rozporu s podmínkami stanovenými v dokumentaci nebo obecnými zásadami,
    • neoprávněným zásahem nebo změnou parametrů,
    • zboží, které bylo kupujícím upraveno (lakování, ohýbání apod.), pokud je vada způsobena takovou úpravou,
    • v případě nesprávně provedené aktualizace systému BIOS nebo firmwaru,
    • zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí,
    • použití nesprávného nebo vadného softwaru,
    • použití nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu nebo za škody z toho vyplývající, pokud takové použití není obvyklé a nebylo zahrnuto v přiloženém návodu k použití.
  • Služba se nevztahuje na případy poškození při přepravě zboží od kupujícího k prodávajícímu v případě uplatnění služby nebo v případě uplatnění právaprávo kupujícího-spotřebitele odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů od doručení zboží, které si kupující s dopravcem sám dohodl.
  • Služba se nevztahuje na nakládání s nedoručenými zásilkami.

VII. Převod služby

  • Převod služby na třetí osobu není možný.
  • Převod služby se uplatní pouze v případě, že v rámci poskytnutí služby je kupujícímu zasláno náhradní zboží a toto zboží bylo při přepravě poškozeno.

VIII. Používání služby a ukončení služby

  • Služba je poskytnuta okamžikem dodání zboží kupujícímu.
  • Je-li kupující spotřebitelem, souhlasí s poskytnutím služby před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodua bere na vědomí, že i v případě uplatnění tohoto zákonného práva po dodání zboží nemá nárok na vrácení ceny za službu.
  • Lacnepostreky vrátí kupujícímu cenu služby v případě, že nesplní svou povinnost vyřídit reklamaci ve lhůtě.

V Bratislavě dne 20.12.2022